مهاجم ویارئال جدیدترین گزینه رئال مادرید

مهاجم ویارئال جدیدترین گزینه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات به دنبال مهاجمی می گردد که فصل آینده بتواند مکمل کریم بنزما باشد و حالا نیکو جکسون جدیدترین نامی است که پیرامون این باشگاه مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سنگالی ویارئال نگاه باشگاه های مختلفی را به خود جلب کرده است و رئال مادرید یکی از تیم هایی است که شرایط خرید این مهاجم آینده دار را زیر نظر گرفته است.

رئال مادرید به شدت به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله است چرا که بنزما در این فصل افت مشهودی داشت و به علت مصدومیت های پرشمارش نتوانست عملکرد جالبی را از خود ارائه بدهد. نامهای مختلفی پیرامون رئال مادرید مطرح شده اند و حالا نیکو جکسون مهاجم 21 ساله سنگالی ویارئال جدیدترین نامی است که توسط مارکا مطرح شده است.

در روزهای اخیر نامهای پرشماری پیرامون خط حمله رئال مادرید مطرح شده است، از هری کین گرفته تا خوسلو، فیرمینو، گونسالو راموس، ولاهوویچ و ... اما به نظر می رسد که  مدیران رئال مادرید ترجیح می دهند که به سراغ خرید بازیکنی جوان، ارزان قیمت و آینده دار بروند که در این میان جکسون می تواند یکی از گزینه ها باشد. این بازیکن در هفت بازی لالیگایی خود هشت گل زده و به یکی از پدیده های فصل لیگ اسپانیا تبدیل شده است.  رئال مادرید نیز همچون بسیاری از باشگاه ها جویای شرایط این مهاجم سنگالی است.

4125