نگرانی رئال مادرید در مورد بنزما/ پیشنهاد 200 میلیونی الاتحاد به ستاره فرانسوی

نگرانی رئال مادرید در مورد بنزما/ پیشنهاد 200 میلیونی الاتحاد به ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از رسیدن پیشنهاد وسوسه انگیز تیم عربستانی به کریم بنزما، حالا مدیران رئال مادرید واقعا نگران آینده کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو هستند. 

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما قراردادش در تابستان امسال به پایان می رسد و هنوز قراردادش را با لوس بلانکوس تمدید نکرده و حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که تیم‌های عربستانی، شرایط او را زیر نظر گرفته‌اند و رئال مادرید کار سختی برای تمدید قرارداد برنده توپ طلا 2022 دارد. 

به نقل از سایت مارکا، اخیراً باشگاه الاتحاد عربستان به بنزما قرارداد 200 میلیون یورویی برای 2 سال پیشنهاد داده است و حالا گفته می شود که مسئولان رئال مادرید به شدت نگران هستند، چون ممکن است با این پیشنهاد، کریم بنزما را از دست بدهند.

کارلو آنچلوتی البته اخیراً در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که آن‌ها به دنبال خرید جانشینی مناسب برای بنزما هستند، چون در فصل 2022-23، بنزما به خاطر مصدومیت، یک مدت طولانی از میادین به دور بود، اما با این حال موفق شد 30 گل در تمامی رقابت‌ها برای رئال مادرید به ثمر برساند. 

بنزما برخلاف فصل گذشته، در این فصل نتوانست به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد و باید دید که آیا در فصل آینده نیز لباس سفید رئال مادرید را برتن خواهد کرد یا خیر.

4416