پلی‌آف NBA/ هیت تمام رویاهای سلتیکس را از بین برد

پلی‌آف NBA/ هیت تمام رویاهای سلتیکس را از بین برد

پایگاه خبری فوتبالی - میامی هیت در بازی هفتم فینال کنفرانس شرق موفق شد با نتیجه 103-84 باستن سلتیکس را از پیش رو بردارد و حریف دنور ناگتس در فینال NBA شود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات پلی‌آف NBA، بازی هفتم باستن سلتیکس و میامی در استادیوم تی دی گاردن در شهر باستن برگزار شد. 6 بازی قبلی با حساب 3-3 برابر بود در 3 بازی اول، میامی هیت کاملاً بازی خود را به باستن دیکته کرده بود، اما سلتیکس اصلاً عقب ننشست و توانست سری 3-0 عقب افتاده را 3-3 کند و حالا می توانست با پیروزی در دیدار هفتم فینال کنفرانس شرق، به اولین تیم تاریخ تبدیل شود که بازی 3-0 عقب افتاده را 4-3 برنده می شود. 

در کوارتر اول و دوم، میامی هیت تیم برتر میدان بود و کاملاً توانسته بود با اتمسفر وحشتناک سلتیکس کنار بیاید و نیمه اول را با پیروزی 52-41 به پایان رساند. در مقطعی از کوارتر اول، سلتیکسی‌ها 10 اقدام 3 امتیازی داشتند، اما نتوانستند هیچ کدام را تبدیل به امتیاز کنند تا میامی هیت بیشترین بهره را ببرد.

در کوارتر سوم سلتیکس کمی بهتر از هیت بود و توانست با نتیجه 25-24 به پیروزی برسد، اما در کوارتر چهارم هیت با پیروزی 103-84 و در کل با نتیجه 103-84 سری را چهار بر سه برنده شد تا حریف دنور ناگتس در فینال NBA شود. 

جیمی باتلر با 28 امتیاز و کیلب مارتین با 26 امتیاز بهترین بازیکنان هیت در این بازی بودند.

4416