پیش‌بازی استقلال – پرسپولیس/ انتقام با طعم قهرمانی یا دبل جام؟

پیش‌بازی استقلال – پرسپولیس/ انتقام با طعم قهرمانی یا دبل جام؟

پایگاه خبری فوتبالی– سومین تقابل ریکاردو ساپینتو با یحیی گل‌محمدی به نفع کدام یک از این دو مربی به پایان خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، جذاب‌ترین بازی ممکن در فینال جام حذفی، فردا شب در ورزشگاه آزادی بین دو تیمی برگزار خواهد شد که هر کدام برای پیروزی مقابل رقیب سنتی‌اش، انگیزه ویژه‌ای دارند.

استقلال که بازنده آخرین دربی بوده و در لیگ برتر، از پرسپولیس کم آورد، امیدوار است به مانند چند فصل اخیر، باز هم بتواند از سد رقیب سنتی در جام حذفی بگذرد و انتقام شکست در لیگ برتر را از یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ دهد، شاهد یک دربی دیگر در سوپرجام خواهیم بود.

آنطرف میدان، پرسپولیس هم با هدف دبل کردن در کسب جام، مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و یحیی گل‌محمدی به دنبال این است که با پیروزی مقابل استقلال، هم قهرمان جام حذفی شود هم سند قهرمانی سوپرجام را به نام تیمش بزند.

غایبان: استقلال که رضا میرزایی را تا چند ماه آینده در اختیار ندارد و احتمالا کوین یامگا هم نتواند جلوی پرسپولیس به میدان برود. عارف غلامی هم به احتمال بسیار زیاد بازی فردا را از دست خواهد داد. در اردوی پرسپولیس هم لئاندرو پریرا به دلیل مصدومیت، امکان همراهی تیمش را ندارد.

نتایج تیم‌ها در مراحل قبلی: استقلال با پیروزی مقابل تراکتور، ملوان، پارس جنوبی و نساجی به این مرحله رسید و پرسپولیس هم از سد ون پارس اصفهان، سپاهان، گل گهر و هوادار گذشت.

چهارشنبه 10 خرداد

فینال جام حذفی

استقلال – پرسپولیس ساعت 19.45

داور: اشکان خورشیدی

1984