عکس؛ نزاع دلهره آوری که پس از بازی لستر و وستهم در بیرون ورزشگاه رخ داد

عکس؛ نزاع دلهره آوری که پس از بازی لستر و وستهم در بیرون ورزشگاه رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی – تصاویری دردناک از صحنه از هوش رفتن یکی از طرفداران در ادامه نزاع های پس از بازی لستر و وستهم پخش شده است.

به گزارش فوتبالی، این کلیپ دلهره آورکه در توییتر منتشر شد به نظر در نزدیکی کینگ پاور ورزشگاه خانگی تیم لستر پس از برد 2-1 آن‌ها مقابل وستهم ضبط شده است. این ویدئو درگیری بین طرفداران دو تیم را نشان می‌دهد که یکی از طرفداران به سمت مرد دیگری مشت پرتاب می‌کند. یک مرد تعادل خود را از دست می‌دهد و بر روی خط عابر می‌افتد و وقتی تلاش می‌کند از جای خود بلند شود ضربه های بی‌رحمانه ای به جمجمه او روانه می‌شود. این فرد در اثر این ضربات و برخورد سرش با آسفالت از هوش می‌رود و سپس دو نفر سعی می‌کنند کمک کنند تا او را از زمین بلند کنند و او را به مکان امنی ببرند اما سر او جلوتر از بدن بی جانش به سمت جلو آمده است.

 دعوا پس از آن هم ادامه دارد اما به دلیل سر و صدا صحبت های آن ها واضح نیست. انتشار این تصویر در شبکه های اجتماعی با واکنش های منفی بسیاری روبرو شده وطرفداران هر دو تیم این اقدام را محکوم کرده اند. لستر با وجود این برد باز هم به دسته پایین تر سقوط کرد و بازی آخر آن‌ها در لیگ با این اتفاق تلخ به پایان رسید.

2102