واکنش جالب رییس سابق بایرن مونیخ به اخراج کان

واکنش جالب رییس سابق بایرن مونیخ به اخراج کان

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رییس سابق بایرن مونیخ و عضو هیئت مدیره، معتقد است که است که حتی استخدام کردن اولیور کان به عنوان مدیر باشگاه، کار اشتباهی بود. 

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی دراماتیک بایرن مونیخ در بوندس لیگا و توقف غیرمنتظره دورتموند مقابل ماینتس، یورو اسپورت، کیکر و بیلد گزارش دادند که بعد از بالا بردن جام قهرمانی توسط مردان باواریا، حسن صالیحمیدزیچ و اولیور کان، شغل خود را در بایرن مونیخ از دست دادند و حالا تایید شد که کریستین دریزن قرار است جانشین کان شود. 

به نقل از سایت گل، هربرت هاینر در روز دو شنبه فاش کرد که کان خیلی واکنش مناسبی به خبر اخراجش نشان نداد، اما هوینس که عضو هیئت مدیره و جانشین هاینر در پست ریاست است، از این تصمیم حمایت کرد. 

هوینس که یک مهاجم خطرناک و گلزن برای بایرن در دهه 70 میلادی بود، در گفت و گویی با کیکر راجع به مکالمه‌اش با اولیور کان گفت: "خیلی گفت و گوی خوبی نداشتیم. حتی استخدام کردن او به عنوان مدیر ارشد، کار اشتباهی بود. اولیور واقعا یک مرد باهوش است و شما همیشه از صحبت کردن با او لذت می برید. بزرگ ترین ناامیدی من، این است که فکر می کردم که او باشگاه را با تصمیم های خودش پیش خواهد برد، اما در عوض، دور او را چندین مشاور پر کرده بودند."

4416