ژاوی نگران سن لیونل مسی نیست؟

ژاوی نگران سن لیونل مسی نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا معتقد است که لیونل مسی هنوز تا چند سال دیگر می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

به گزارش فوتبالی، مسی بعد از تساوی 1-1 پاریسن ژرمن مقابل استراسبورگ، بار دیگر قهرمان لیگ فرانسه شد، اما به نظر می رسد که این ستاره آرژانتینی، فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد. در تابستان 2021، مسی به صورت رایگان از بارسلونا جدا شد و البته از آن موقع، همیشه زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی قهرمان جام جهانی 2022 به نیوکمپ شنیده می شود. 

به نقل از سایت گل، ژاوی و لاپورتا در مصاحبه‌های اخیر خود از بازگشت مسی به بارسا استقبال کرده اند و ژاوی نیز معتقد است که مسی، باعث بالا رفتن سطح کیفی کاتالان‌ها خواهد شد. او در مصاحبه‌ای با اسپورت گفت: "تا جایی که من می دانم، از نظر فوتبالی، من در این باشگاه اختیار تام دارم.. هیچ شکی ندارم که بازگشت مسی به ما کمک خواهد کرد تا به تیم قوی تری تبدیل شویم. در این مورد، هیچ تردیدی ندارم، چون مسی هنوز بازیکن تعیین کننده ای است، چون هنوز تشنه موفقیت است، چون ذاتاً یک برنده است و چون بازیکن متفاوتی است. ما دیگر بارسای 2010 را نداریم، اما مسی هنوز گل‌های زیادی برای ما به ثمر خواهد رساند. البته هنوز چیزی مشخص نیست و به نظر او بستگی دارد."

4416