گواردیولا و پرده برداری از دلیل موفقیتش به عنوان سرمربی

گواردیولا و پرده برداری از دلیل موفقیتش به عنوان سرمربی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا را می توان یکی از موفق ترین سرمربی ها در تاریخ فوتبال به حساب آورد چرا که او هم در بارسلونا، هم در بایرن مونیخ و هم در منچستر سیتی عملکرد بسیار خوبی داشته است و نشان داده است که رقابت با او اصلا کار آسانی نیست.

به گزارش فوتبالی، اهالی فوتبال همواره پرسش های زیادی از پپ گواردیولا درباره علت های موفقیتش در فوتبال پرسیده اند. گواردیولا به تازگی در گفت و گویی که با فوتبال دیلی داشت، درباره دلیل موفقیتش به عنوان یک سرمربی به این شکل توضیح داد:" می دانید راز موفقیت من به عنوان یک سرمربی چه چیزی است؟ بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی. این راز موفقیت گواردیولا است. مسی، لواندوفسکی، هالند و آگوئرو. من مادر و پدر بزرگم را دوست دارم اما با آن ها نمی توان قهرمان چمپیونزلیگ شد."

در واقع گواردیولا راز موفقیت خودش را باشگاه های بزرگ و بازیکنان بزرگی که با آن ها کار می کند دانسته است. در واقع گواردیولا معتقد است که با وجود بازیکنانی مثل ارلینگ هالند در تیمش است که می تواند قهرمانی ها را به دست بیاورد. او در بارسلونا لیونل مسی را داشت و در بایرن مونیخ هم رابرت لواندوفسکی مهاجم ثابت تیمش بود.

1471