هافبک بارسایی ژیرونا گزینه‌ای کم هزینه برای جانشینی بوسکتس

هافبک بارسایی ژیرونا گزینه‌ای کم هزینه برای جانشینی بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به دنبال هافبک سابق لاماسیا به عنوان جایگزین کم هزینه‌تر بوسکتس است.

به گزارش فوتبالی، فصل ۲۰۲۲/۲۳ به عنوان یکی از پرماجرا ترین فصل های بارسلونا به پایان خود نزدیک می شود. کاتالانی‌ها موفق شدند تحت اولین مربی گری ژاوی در تمام فصل برنده لالیگا و سوپر کاپ اسپانیا شوند، همچنین از مرحله گروهی چمپیونز لیگ حذف شدند و در لیگ اروپا نیز از منچستر یونایتد شکست خوردند.

در کنار مسائل داخل زمین، بارسلونا با اسطوره باشگاه جرارد پیکه در اواسط فصل خداحافظی کرد. سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز به تیم خداحافظی کنندگان پیوستند و در پایان فصل باشگاه را ترک کردند.

در تلاش برای جایگزینی بوسکتس، بارسلونا لیست کوتاه ۶ نفره‌ای منتشر کرده است. به گفته جرارد رومرو یکی از نام های این لیست هافبک سابق لاماسیا یعنی اوریول رومئو است.

این بازیکن اسپانیایی قبل از رفتن به چلسی در سال ۲۰۱۱، به مدت سه سال در آکادمی بارسلونا حضور داشت. او تا قبل از پیوستن به ساوت‌همپتون در سال ۲۰۱۵ هنوز ثبات خود را پیدا نکرده بود اما در این تیم در بیش از ۲۰۰ بازی حضور پیدا کرد و بعد با رفتن به باشگاه ژیرونا دوباره به کاتالونیا بازگشت.

اوریول رومئو بازیکنی است که در آکادمی بارسلونا رشد یافته و یک بارسایی است. او در حال حاضر 31 سال دارد و در ژیرونا توپ می زند.

1471