آشنایی با سرپرست احتمالی سپاهان و نحوه انتخاب او

آشنایی با سرپرست احتمالی سپاهان و نحوه انتخاب او

پایگاه خبری فوتبالی- به دنبال نارضایتی هواداران سپاهان از عملکرد رضا فتاحی، احتمالا سرپرست این تیم در فصل آینده تغییر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران سپاهان تقریبا چند فصلی است که از عملکرد رضا فتاحی سرپرست باسابقه این تیم در شبکه‌های اجتماعی ابراز نارضایتی می‌کنند و خواهان برکناری او بوده‌اند. اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم و حواشی‌ای که برای سپاهان به وجود آمد، انتقادها از فتاحی را چندین برابر کرد. طرفداران سپاهان معتقدند رضا فتاحی نتوانسته آنطور که باید و شاید از حق این تیم دفاع کند و او را مسبب برخی ناکامی‌های چند سال اخیرشان می‌دانند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی به گوش می‌رسد که احتمالاً همکاری طولانی‌مدت فتاحی با سپاهان به نقطه پایان رسیده است. برخی می‌گویند او حتی بعد از پایان لیگ برتر به دفتر باشگاه نرفته و از سوی دیگر، نام‌هایی برای مدیریت تیم سپاهان در فصل پیش‌رو مطرح شده است.

یکی از آن‌هایی که این روزها به‌عنوان گزینه جانشینی فتاحی نامش در کانال‌ها و پیج‌های هواداری سپاهان دست‌به‌دست می‌شود، مهدی سلیمی یکی از اعضای کلیدی آکادمی باشگاه است. سلیمی که عضو هیات علمی دپارتمان مدیریت ورزشی دانشگاه اصفهان است، سابقه مدیریت آکادمی ذوب‌آهن را هم در کارنامه دارد.

به نظر می‌رسد انتخاب سلیمی به‌عنوان سرپرست از حد شایعات و گمانه‌زنی‌ها گذشته و او یکی از جدی‌ترین گزینه‌های اصلی سپاهان برای این سمت است. آنطور که برخی منابع آگاه می‌گویند، یکی از اعضای هیات مدیره سپاهان که دانشجوی سلیمی در دانشگاه اصفهان است، او را برای این سمت پیشنهاد داده که البته مورد پسند دیگر اعضای هیات مدیره هم قرار گرفته است.

این در حالی است که محمدرضا ساکت ارتباط خوب و نزدیکی از سال‌های گذشته با رضا فتاحی داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل سپاهان در حال تلاش است تا رضا فتاحی را همچنان در تیم نگه دارد. البته برخی منابع می‌گویند مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به علت نارضایتی گسترده‌ای که از عملکرد فتاحی نزد هواداران وجود دارد، از باشگاه خواسته‌اند تا هر طور شده سرپرست جدیدی را برای تیم فوتبال بزرگسالان منصوب کنند.

نکته جالب دیگر این است که هواداران سپاهان علاقه چندانی به نام‌های جدیدی که برای سرپرستی تیم‌شان مطرح می‌شود هم نشان نداده‌اند. آن‌ها معتقدند سیدمهدی سیدصالحی بازیکن سابق سپاهان که بارها علاقه خود به این تیم را ابراز کرده، گزینه مناسبی برای سرپرستی و دفاع از حقوق این تیم است. سیدصالحی در آخرین تجربه خود سرپرستی شهرخودرو را در فصل پایانی این تیم در لیگ برتر عهده‌دار بود.

گفتنی است که تمامی این موارد تنها براساس شنیده‌ها بوده و هنوز هیچ منبع رسمی درباره ابقا یا برکناری رضا فتاحی صحبت نکرده است. حتی گزینه‌های دیگری هم برای سرپرستی سپاهان مطرح می‌شود که در نهایت باید منتظر اخبار رسمی باشگاه در روزهای آینده ماند.

2509