ورود حزباوی به باشگاه ایرانی‌های السد قطر

ورود حزباوی به باشگاه ایرانی‌های السد قطر

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی‌پوش و پدیده فصل گذشته باشگاه فولاد جدیدترین بازیکن ایرانی باشگاه السد قطر به شمار می‌آید.

به گزارش فوتبالی، سرانجام اخباری که درباره جدایی مدافع جوان فولاد در فصل گذشته به گوش می‌رسید، رنگ واقعیت به خود گرفت و امین حزباوی، پس از مذاکراتی که بین 2 باشگاه فولاد و السد قطر انجام شد با قراردادی که اهوازی‌ها از آن سود بالایی کردند راهی تیمی شد که پیش از این مقصد بسیاری از بازیکنان برجسته فوتبال ایران بوده است.

باشگاه السد قطر در طی فعالیت شصت ساله خود مقصد بازیکنان ایرانی مختلفی بوده است. از علی دایی، امیر قلعه‌نویی، کریم باقری و ابراهیم قاسمپور گرفته تا مجید نامجومطلق، حمید درخشان، افشین پیروانی و حسین کعبی.

قبل از حزباوی، آخرین فوتبالیست ایرانی که در السد بازی کرد و در این تیم همبازی ژاوی افسانه‌ای شد، مرتضی پورعلی‌گنجی بود و حالا حزباوی، دهمین بازیکن ایرانی باشگاه بزرگ قطری محسوب می‌شود.

حالا باید دید فصل آینده حزباوی تنها ایرانی لیگ ستارگان خواهند بود یا نفراتی نظیر محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و مهرداد محمدی که فصل گذشته در این لیگ توپ زدند، باز هم در قطر به فوتبالشان ادامه خواهند داد.

7655