رسمی؛ پوچتینو سرمربی چلسی شد

رسمی؛ پوچتینو سرمربی چلسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - همان طور که از هفته ها پیش انتظار می رفت، مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی رسما هدایت چلسی را به عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو رسما هدایت آبی پوشان لندنی را به عهده گرفت و تا سال 2025 با چلسی قرارداد بست. قرارداد این مربی قابلیت یک فصل تمدید بیشتر تا 2026 را خواهد داشت. چلسی پس از فصلی ناکام با حضور چهار مربی (توخل، پاتر، برونو سالتور و لمپارد) امیدوار است که در فصل اینده با پوچتینو شرایط بهتری داشته باشد.

پوچتینو دوران موفقی را در تاتنهام داشته و حالا تجربه جدیدی را در چلسی و در تیمی خواهد داشت که در یک سال اخیر بیش از ششصد میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده است. چلسی در فصل اینده در مسابقات اروپایی حضور نخواهد داشت و پوچتینو باید تمرکز خود را روی قهرمانی در تورنمنت های داخلی نظیر لیگ، جام حذفی و جام اتحادیه بگذرد.

تاد بولی مالک چلسی مدتها بود که به استخدام پوچتینو علاقمند بود و بالاخره به هدف خود رسید.  پوچتینو دستیاران سابقش در تاتنهام را در کنار خود خواهد داشت : خسوس پرز، میگل ده آگوستینو، تونی خیمنز و سباستین پوچتینو.

چلسی در یک سال اخیر بیش از 600 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرد اما حتی نتوانستند در نیمه بالای جدول در لیگ انگلیس جای بگیرند و امیدوارند که با حضور پوچتینو حال و روز بهتری پیدا کنند.

4125