سه هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی 2023

سه هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی 2023

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تلاش است تا ترکیبش را برای فصل 24-2023 تقویت کند که در حال حاضر آنها سه گزینه را برای خطوط مختلف نظیر خط دفاعی، خط هافبک و خط حمله زیر نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی توانست پس از سه سال قهرمان لالیگا شود که آنها به دنبال تقویت ترکیبشان در فصل آینده هستند. این تیم به لطف خط دفاعی منسجم خود توانست به پیروزی برسد.بارسا در این فصل هجده گل دریافت کرد که بهترین خط دفاعی در میان پنج لیگ بزرگ اروپا را داشت. روبرت لواندوفسکی با 23 گل به احتمال فراوان آقای گل لیگ اسپانیا خواهد شد. 

بارسلونا با جدایی برخی اسطوره هایش نظیر جرارد پیکه، جوردی آلبا و سرجیو بوسکتس به دنبال پوست اندازی است و به همین خاطر باید چهره های جدیدی به تیم اضافه شوند.

گزینه اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی، لیونل مسی است. این ستاره 35 ساله در پایان فصل از پی اس جی جدا خواهد شد که الهلال به دنبال خرید اوست اما به نظر می رسد که بارسلونا از تلاش برای جذب او ناامید نمی شود.از سویی بارسلونا در تلاش است تا ایلکای گوندوغان هافبک ترکیه ای - آلمانی منچسترسیتی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.  سومین گزینه مورد نظر آنها هم اینیگو مارتینز مدافع میانی اتلتیک بیلبائو است که کاتالان ها در نظر دارند که او را با قراردادی دو ساله به خدمت بگیرند.

4125