درخشش ستاره سابق بارسلونا در لیگ هلند: دومین گلزن برتر فصل

درخشش ستاره سابق بارسلونا در لیگ هلند: دومین گلزن برتر فصل

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز ستاره آیندهوون جایگاه تیمش در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را نهایی کرد و توانست با گل درخشان در وقت اضافه، هفده گله شود و به دومین گلزن برتر فصل لیگ هلند پس از دوویکاس یونانی تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، آیندهوون زیر نظر رود فن نیستلروی فصل درخشانی داشت و فاتح سوپرجام اسپانیا و جام حذفی شدند. البته نیستلروی دو روز پیش از اتمام فصل به علت اختلاف با مدیران باشگاه استعفا داد. آیندهوون در هفته پایانی به یک امتیاز نیاز داشت تا صعود خود به چمپیونزلیگ در فصل آینده  را قطعی کند که در مقابل آلکمار پیروز شدند.

نیستلروی از تصمیم های مدیران آیندهوون نظیر فروش کودی گاکپو و نونی مادوکه راضی نبود اما در پیامی از تیمش تشکر کرد. جدایی این دو مهاجم باعث شد تا تورگان هازارد، فابیو سیلوا و سیمونز 20 ساله تنها گزینه های هجومی آیندهوون باشند. 

ژاوی سیمونز ستاره سابق پی اس جی و بارسلونا در شروع فصل راهی آیندهوون شد که عملکرد درخشانش نشان داد که تصمیم درستی گرفته است. آیندهوون شب گذشته با نتیجه دو بر یک در خانه آلکمار پیروز شد و سیمونز هر دو گل را به ثمر رساند تا به دومین گلزن برتر لیگ هلند تبدیل شود.  گل دوم سیمونز روی یک حرکت تماشایی به ثمر رسید چرا که سه بازیکن حریف را جا گذاشت و در دقیقه 98 یک گل زیبا را به ثمر رساند. 

4125