اینیستا-ژاوی-بوسکتس دوباره هم‌بازی می شوند؟

اینیستا-ژاوی-بوسکتس دوباره هم‌بازی می شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی -یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ فوتبال شاید برای آخرین بار فرصت بازی در کنار همدیگر را داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، سرجیو بوسکتس در پایان فصل از بارسلونا خارج خواهد شد آن هم در حالی که ژاوی هرناندز همچنان هدایت کاتالان ها را به عهده دارد. بارسلونا فقط یک بازی لالیگایی دیگر پیش روی خود دارد که بعد از آن کاتالان ها به ژاپن سفر خواهند کرد و بازی دوستانه ای مقابل ویسل کوبه خواهند داشت. این بازی برای ادای احترام به آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا برگزار می شود که تصمیم به ترک ویسل کوبه گرفته است. بازیکن 39 ساله می خواهد به تیمی دیگر برود و فوتبالش را در خارج از ژاپن ادامه بدهد.

اینیستا اخیرا گفتگویی تصویری با بوسکتس داشته تا در مورد بازی آینده در ژاپن صحبت کند. آندرس که یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال است، در این بازی قرار است که برای هر کدام از دو تیم ویسل کوبه و بارسلونا، یک نیمه بازی کند. اینیستا خطاب به بوسکتس گفت:" دو بازی برای من باقی مانده است، یکی بازی مقابل شما و بازی دیگری که در روز اول ژولای برگزار می شود. خیلی خوشحالم که به این جا می آیید. شما قهرمان شده اید و ما هم می خواهیم که فصل را در ژاپن تمام کنیم. می خواهم برای هر کدام از دو تیم یک نیمه بازی کنم که برایم لذت بخش خواهد بود."

بوسکتس نیز ابراز امیدواری کرد که ژاوی هرناندز نیز در این بازی برای بارسلونا بازی کند تا بدین ترتیب هواداران بتوانند برای آخرین بار بازی ژاوی-اینیستا-بوسکتس را کنار هم ببینند. این مثلث بین سالهای 2008 تا 2015 در بارسلونا کنار هم بازی می کردند که پنج لالیگا و دو چمپیونزلیگ کسب کردند و بخشی از نسل طلایی فوتبال اسپانیا با دو یورو و یک جام جهانی بودند.

4125