نصیحت قاتل گواردیولا به تن هاگ و اینزاگی برای پیروزی مقابل منچستر سیتی

نصیحت قاتل گواردیولا به تن هاگ و اینزاگی برای پیروزی مقابل منچستر سیتی

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ و سیمونه اینزاگی می‌توانند برای شکست دادن گواردیولا از توماس فرانک سرمربی برنتفورد درس بگیرند.

به گزارش فوتبالی، زنبور ها در بازی آخر لیگ جزیره بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس یعنی مچستر سیتی را شکست دادند تا به تنها تیمی مبدل شوند که در این فصل دوبار سیتیزن ها را نیش زده است.

در بازی رفت دو گل از ایوان تونی توانست برنتفورد را در زمین خانگی سیتی پیروز از زمین مسابقه خارج کند و در بازی رفت هم گل ایتن پیناک سه امتیاز بازی را به حساب برنتفوردی ها واریز کرد.

گواردیولا در کنفرانس بعد از بازی از قدرت برنتفورد در ضربات ایستگاهی گفت:" فصل گذشته ما دوبار مقابل برنتفورد پیروز شدیم. امروز 1-0 باختیم. باز کردن آن‌ها از هم بسیار سخت است و در هر دو طرف زمین عالی هستند چه در زمینه پرس کردن، چه خطوط دفاعی عمیق، چه انسجامی که دارند یا انتقال های سریعی که انجام می‌دهند، در همه چیز عالی هستند. داوید رایا دروازبان‌شان مانند یک هافبک نگهدارنده است و هرکاری که می‌خواهد انجام می‌دهد." 

پپ افزود:" برنتفورد تا به این‌جا بهترین تیم در ضربات ایستگاهی بوده اما موضوع فقط این نیست. آن‌ها تیمی فوق‌العاده هستند و من توماس فرانک را به خاطر کاری که برای این همه سال انجام داده بسیار تحسین می‌کنم."

خود توماس فرانک در کنفرانس خبری اش در جواب سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که چه نصیحتی برای تن هاگ و اینزاگی در راستای شکست دادن تیم سیتی دارد، با خنده گفت:" سوال بسیار خوبی است در مورد آن فکر کرده بودید. فکر می‌کنم در دو بازی بسیار خوب عمل کردیم، چیزی که واضح است این است که شما با بهترین تیم تهاجمی دنیا طرفید پس باید خیلی خوب دفاع کنید. ما توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم اما نه تنها در بخش عقبی زمین و فکر می‌کنم امروز می‌توانستید ببینید که چقدر در پرس در زمین حریف شجاع بودیم و فکر می‌کنم آن نکته مهمی است. فکر می‌کنم اگر تنها در عقب زمین دفاع کنید به مشکل بر خواهید خورد. من عاشق شجاعت بازیکنانم هستم. ضربات ایستگاهی هم خیلی مهم بودند."

2102