قول امباپه به هواداران پاریسن ژرمن

قول امباپه به هواداران پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن، به هواداران این تیم قول داد که فصل آینده نیز در این باشگاه فرانسوی توپ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه تیم‌های استراسبورگ و پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته سی و هفتم لیگ فرانسه به میدان رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. این تک امتیاز کافی بود تا پاریسی‌ها دوباره قهرمان لیگ فرانسه شوند و امباپه نیز برای چههارمین سال متوالی، برنده جایزه بهترین بازیکن فصل شود.

به نقل از سایت گل، هنوز بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان معتقدند که آینده امباپه در رئال مادرید رقم خورده و این ستاره فرانسوی بالاخره یک روز در سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد. در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، امباپه تنها یک امضا با پیوستن به رئال فاصله داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا در تیم شهرش بماند و قراردادش را تا 2024 تمدید کرد. 

او بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن فصل، به خبرنگاران گفت: "سال بعد نیز در پاریسن ژرمن بازی خواهم کرد، چون هنوز قرارداد دارم و به آن احترام خواهم گذاشت."

امباپه در این فصل از لیگ1 (لیگ فرانسه) توانست 28 گل برای غول های پاریسی به ثمر برساند و حالا باید دید که بعد از فصل 2023-24، او در چه باشگاهی توپ خواهد زد.

4416