آینده مبهم آلگری در یوونتوس

آینده مبهم آلگری در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری تایید کرد که آینده او در یوونتوس همچنان در هاله‌ای از ابهام است و فعلاً تصمیمی درباره فصل آینده نگرفته است. 

به گزارش فوتبالی، هفته قبل، با تایید اتهامی که به بیانکونری ها وارد بود، 10 امتیاز از تیم یوونتوس کم شد و آن ها در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده قرار گرفتند. قبل از این حکم یوونتوس با 69 امتیاز پس از ناپولی در رده دوم سری آ قرار داشت اما حالا با دو بازی باقی مانده، به رده هفتم جدول لیگ ایتالیا سقوط کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، بیانکونری امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران، در استادیوم آلیانز میزبان میلان خواهند بود. آلگری درباره آینده‌اش در یوونتوس گفت: "در روز 5 ژوئن، وقتی فصل کاملاً به اتمام برسد، جلسه‌ای با سران باشگاه برگزار خواهیم کرد، اما فعلاً تمرکزمان روی بازی با میلان است. در چند ماه اخیر، حواس‌پرتی‌های زیادی داشته‌ایم و موانع بسیاری بر سر راه ما ظاهر شدند. از ماه نوامبر، فصل بسیار سختی را سپری کرده‌ایم."

"هنوز معلوم نیست که فصل آینده چه خواهد شد. بازیکنان تمرکز کرده‌اند و از آن‌ها خواستم که با تمام توان خود برای بازی با میلان آماده شوند. امیدوارم بتوانیم در مقابل چشمان هواداران یووه، یک پیروزی ارزشمند برابر میلان کسب کنیم."

4416