قابی از کودکی تا بزرگسالی ناچو در رئال مادرید

قابی از کودکی تا بزرگسالی ناچو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید از بازیکنان تک باشگاهی حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می آید که از ابتدای دوران حرفه ای خود تاکنون در رئال مادرید حضور داشته است.

به گزارش فوتبالی، ناچو فرناندز از سال 2001 وارد آکادمی رئال مادرید شده است. ناچو متولد سال 1990 میلادی است. پس در واقع او در حالی که یازده سال داشته است پا به آکادمی رئال مادرید گذاشته است و از آن زمان در رئال مادرید حضور داشته است.

ناچو فرناندز در رده های سنی مختلف در رئال مادرید بازی کرده است تا این که در سال 2009 وارد تیم دوم رئال مادرید یعنی رئال مادرید کاستیا شد. حضور او در تیم دوم موجب شد تا مورد توجه تیم اول قرار بگیرد و در نهایت در سال 2011، ژوزه مورینیو که در آن زمان سرمربی رئال مادرید بود او را وارد لیست تیم اصلی رئال مادرید کرد. البته مورینیو فرصت زیادی در اختیار ناچو قرار نداد و به نظر می رسید که این کار را صرفا به خاطر فشار های بیرونی انجام داده است چرا که در آن زمان انتقاد هایی علیه مورینیو وجود داشت که او نسبت به آکادمی رئال مادرید بی توجه است.

در هر صورت ناچو از سال 2011 وارد لیست تیم اصلی رئال مادرید شده است و همچنان در تیم اصلی رئال مادرید حضور دارد اما او هیچ وقت به عنوان یک مدافع ثابت جایی در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده است و این قضیه هنوز هم ادامه دارد و ممکن است موجب جدایی ناچو از رئال مادرید در تابستان پیش رو شود.

1470