واکنش جالب اسطوره منچستریونایتد به شکسته شدن رکوردش توسط هالند

واکنش جالب اسطوره منچستریونایتد به شکسته شدن رکوردش توسط هالند

پایگاه خبری فوتبالی - اندی کول اسطوره منچستریونایتد می گوید که هیچ اهمیتی به شکسته شدن رکوردش توسط ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی نمی دهد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در اولین فصلش در لیگ برتر انگلیس عملکرد خارق العاده‌ای داشته است. وی در هفته های اخیر رکورد آلن شیرر و اندی کول با 35 گل را شکست و به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس در یک فصل تبدیل شد. این بازیکن در 51 بازی فصل خود 52 گل زده و یکی از مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در راه فتح لیگ برتر انگلیس بوده است.

به نقل از سایت گل، اندی کول به دیلی میل گفت: "شکسته شدن رکوردم توسط هالند؟ اهمیتی نمی دهم. صادقانه می گویم. واقعاً برایم مهم نیست که کسی توانسته رکوردم را بزند، چون رکوردها واسه زده شدن هستند. حالا، برخی از مردم شاید ناراحت و عصبانی باشند، اما مردم می گویند که من هم ناراحتم. چرا؟ چون کسی بیشتر از من توانسته گلزنی کند؟ 20 سال طول کشید تا کسی بتواند این رکورد را بزند."

هالند دو فینال بزرگ پیش رویش دارد. او به همراه منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس، در ومبلی به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت و در لیگ قهرمانان اروپا در استانبول با اینتر دیدار خواهند کرد.

4416