عکس؛ وقتی پس از حذف شدن مسی در جام جهانی 2018، نام "قطر" پشت سرش نوشته شده بود

عکس؛ وقتی پس از حذف شدن مسی در جام جهانی 2018، نام "قطر" پشت سرش نوشته شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد و به این ترتیب به رویای دیرینه خود رنگ واقعیت ببخشد.

به گزارش فوتبالی، رقابت های جام جهانی 2018 روسیه اما آن طور که باید و شاید برای لیونل مسی پیش نرفت و مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در آن رقابت ها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم ملی فرانسه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

لحظه ای که مسی در حال غصه خوردن به خاطر حذف شدن از جام جهانی 2018 روسیه بود، دوربین تلویزیونی او را نشان داد. پشت سر مسی نمایشگر بزرگ ورزشگاه قرار داشت که در حال نمایش دادن صحنه هایی از بازی بود و در آن لحظه روی نمایشگر نام "قطر" دیده می شود. مسی در سال 2022 موفق شد در قطر جام جهانی را بالای سر ببرد.

این قضیه که به طور تصادفی به خاطر تابلو های تبلیغاتی اطراف زمین رخ داده است موجب شده است تا برخی از هواداران خرافاتی دنیای فوتبال آن را غیر تصادفی بدانند و با آن شوخی کنند و این تصویر را به نوعی یک پیش گویی از آینده بدانند!

مسی در فینال جام جهانی 2022 قطر مقابل همان تیمی به پیروزی رسید و قهرمان شد که در جام جهانی 2018 مقابل آن شکست خورده بود و حذف شده بود.

1470