جام گیل/ پیروزی تیم فوتبال دخانیات رشت مقابل کادوس ماسال

جام گیل/ پیروزی تیم فوتبال دخانیات رشت مقابل کادوس ماسال

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر دوشنبه برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر تیم فوتبال کادوس ماسال به برتری دست یابد.
در این مسابقه که از بازی های هفته دوازدهم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با پیروزی در این مسابقه، چند پله در جدول صعود کرد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از بازی های هفته دوازدهم ، دیدار تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و مهتاب بافت شفت با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت و تیم فوتبال سرخ پوشان صومعه سرا با نتیجه سه بر دو تیم شهرداری ماسال را شکست داد .
در دیگر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم هفت شهر گیلان شد و دیدار تیم های فوتبال ملوان نوین بندرانزلی با پاس گیلان نیز با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با کسب 26 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا با کسب 24 امتیاز دوم است ، تیم های ملوان نوین بندرانزلی و مهتاب بافت شفت نیز با کسب 22 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی بزرگسالان استان گیلان جام گیل 13 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.ک/3
7285/ 6158

انتهای پیام /*