عکس؛ مسی به جای تشکر از هواداران پی‌اس‌جی، سرش را خاراند

عکس؛ مسی به جای تشکر از هواداران پی‌اس‌جی، سرش را خاراند

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تصور می کنند که لیونل مسی با حرکاتش در شب قهرمانی پی اس جی در لیگ فرانسه، به صورت غیرعلنی آینده اش را مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، مسی تک گل پی اس جی در تساوی مقابل استراسبورگ را به ثمر رساند این گل باعث شد تا پی اس جی رسما قهرمان لیگ فرانسه شود.  مسی به رکورد 496 گل باشگاهی رسید و به بهترین گلزن تاریخ پنج لیگ بزرگ اروپا تبدیل شد و از کریستیانو رونالدو عبور کرد. استراسبورگ توانست با گل کوین گامیرو کار را به تساوی بکشاند اما در نهایت تیم گالتیه در فاصله یک هفته به پایان، قهرمانی خود را قطعی کرد.

هواداران پی اس جی این قهرمانی را با هواداران خود که به استراسبورگ سفر کرده بودند، جشن گرفتند. در حالی که اکثر بازیکنان پی اس جی به سوی هواداران رفته بودند و برایشان دست تکان می دادند، تصاویر حاکی از آن است که مسی به آنها ملحق نمی شود  و ترجیح می دهد که سرش را بخاراند.

رابطه مسی با هواداران پی اس جی اصلا خوب نیست. در حقیقت این بازیکن در هفته های اخیر با سوت و حتی توهین و فحاشی هواداران پی اس جی مواجه شده و به همین خاطر ترجیح می دهد که از تیم پاریسی جدا شود که بارسلونا و الهلال عربستان محتمل ترین مقاصد برای او هستند.

پی اس جی هفته آینده و در پایان بازی مقابل کلرمون جشن قهرمانی لیگ فرانسه را برگزار خواهد کرد. لئو با این جام توانست به رکورد 43 جام برسد و با عبور از دنی آلوز به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

4125