اقدام هواداران تیم انگلیسی برای بقا: سر و صدا مقابل هتل تیم رقیب در ساعت سه بامداد!

اقدام هواداران تیم انگلیسی برای بقا: سر و صدا مقابل هتل تیم رقیب در ساعت سه بامداد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران لیدز در خارج از هتل ورزشگاه تاتنهام در ساعات آغازین یکشنبه سر و صدا ایجاد کردند تا تمرکز تیم حریف را در آستانه بازی حساس هفته پایانی لیگ انگلیس به هم بزنند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام که در رتبه هشتم جدول قرار گرفته، در حالی در خانه لیدز بازی می کند که تیم آلردایس به هر سه امتیاز نیاز دارد تا شانسی برای بقا در لیگ انگلیس داشته باشد. سم الردایس برای حفظ لیدز در لیگ انگلیس هدایت این تیم را به عهده گرفت اما هنوز نتوانسته در این تیم پیروز شود. تاتنهام هم که فصل کابوس واری داشته، یک امتیاز تا منطقه سهمیه اروپایی فاصله دارد و به همین خاطر رایان میسون سرمربی موقت این تیم به شدت به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.  دنیل لوی مدیر تاتنهام پس از جدایی کونته در تلاش است تا سرمربی جدیدی را برای تیمش پیدا کند. آرنه اسلات سرمربی فاینورد یکی از محتمل ترین گزینه ها بود هر چند که این مربی هلندی فعلا پاسخ منفی داده است. 

هواداران لیدز نمی خواهند که فرصت ماندن در لیگ را از دست بدهند و می دانند که بازی امشب برایشان خیلی مهم است. در حقیقت هواداران این تیم در ساعت 3:30 بامداد یکشنبه مقابل هتل محل اقامت تاتنهامی ها جمع شدند تا با پرتاب مواد محترقه و ایجاد سر و صدا، جلوی خواب بازیکنان حریف را بگیرند و آنها را اذیت کنند. لیدزی ها امیدوار هستند که این اقدام باعث شود تا تاتنهامی ها نتوانند با آمادگی کامل مقابل آنها ظاهر شوند.

4125