نقش جدید رونالدو در النصر: هم بازی می‌کند و هم مربیگری

نقش جدید رونالدو در النصر: هم بازی می‌کند و هم مربیگری

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران فوتبال با اشاره به تصاویر بازی النصر و الاتفاق در لیگ عربستان معتقد هستند که رونالدو به فردی چندشغله تبدیل شده است چرا که در تیمش هم بازی می کند و هم درون زمین هم تیمی هایش را مدیریت می کند و نقش مربی آنها را دارد!

به گزارش فوتبالی، النصر شب جالبی را نداشت چرا که با کسب فقط یک امتیاز مقابل الاتفا در ورزشگاه محمد بن فهد، قهرمانی را در اختیار الاتحاد قرار دادند. الاتحاد در حال حاضر در فاصله یک بازی تا پایان لیگ عربستان، پنج امتیاز با النصر اختلاف دارد و با اقتدار به قهرمانی لیگ رسیده است.

کریستیانو نتونست شنبه شب گلزنی کند و با وجود آن که تیمش به گل نیاز داشت، در دقیقه 84 تعویض شد. کریستیانو در شانزده بازی در لیگ عربستان چهارده گل زده است. این بازیکن 38 ساله در جریان بازی با الاتفاق بارها سعی کرد که دستورات تاکتیکی را به بازیکنانش بدهد و به نوعی نقش مربی آنها را در مورد جایگیری درون زمین داشت.

یک هوادار در این باره نوشته است:"کریستیانو درون زمین هم بازی می کند و هم روی هر پاس به هم تیمی هایش دستورات تاکتیکی می دهد." و دیگری نوشته است:" این النصر یک شوخی است. رونالدو چندشغله شده است و همزمان هم بازیکن و هم مربی است."

رونالدو بعد از پیروزی و گلزنی در مقابل الشباب مدعی شده بود که لیگ عربستان به زودی به یکی از پنج لیگ برتر دنیا تبدیل شده بود، صحبت هایی که از نظر خیلی ها عجیب و غیرقابل باور بود.

4125