عادت عجیب دروازه‌بان سابق منچسترسیتی: غلات صبحانه را با آب جوش می‌خورد

عادت عجیب دروازه‌بان سابق منچسترسیتی: غلات صبحانه را با آب جوش می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید جیمز دروازه بان اسبق تیم ملی انگلیس گفت که ترجیح می دهد که غلات صبحانه را به جای شیر با آب جوش بخورد هر چند که تصمیم وی با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان 52 ساله سابق لیورپول و منچسترسیتی شنوندگان این هفته برنامه "عقیده من" در رادیو بی بی سی 5 را شگفت زده کرد چرا که از عادت غذایی عجیبش در صبحانه پرده برداری کرد.  جیمز که 53 بازی در تیم ملی انگلیس داشته، گفت که عادت دارد که غلات صبحانه (یا به صورت مصطلح، "کورن فلکس") را به جای شیر با آب جوش بخورد، دلیلش هم این بود که این اقدام را برای محیط زیست مفیدتر می داند!

دیوید جیمز در این باره گفت:" بیایید این گونه نگاه کنیم. اگر از شیر (شامل شیر صبحانه و شیر سویا) استفاده کنید، روی محیط زیست تاثیر می گذارید چرا که گاوها باعث ایجاد گاز متان می شوند. متان یک گاز گلخانه ایست. شیر سویا نیز باعث جنگل زدایی می شود. آب جوش اما به چیزی آسیب نمی زند و به همین خاطر این کار برای محیط زیست مفیدتر است."

بعد از آن ریک ادواردز و ریل بوردن مجریان برنامه تصمیم گرفتند که غلات صبحانه را به جای شیر با آب جوش بخورند. ادواردز گفت:" می دانی دیوید... خوب است. وحشتناک نیست اما شیر را ترجیح می دهم چون خوشمزه تر است." 

یک هوادار در شبکه های اجتماعی در این باره گفت:" این دیگر اسمش غلات صبحانه نیست. او سوپ را با نان برشته می خورد." و دیگری نوشته است:" شیر مفید است چرا که کلکسیون، ید، پروتئین، مواد معدنی و ویتامین ها را برای بدنت تامین می کند." و دیگری هم نوشته است:"من علاقه ای به شیر ندارم اما حاضر نیستم که غلات صبحانه را با آب جوش بخورم!"

4125