جدیدترین حاشیه نیمار: غیبت در جشن قهرمانی پاری سن ژرمن

جدیدترین حاشیه نیمار: غیبت در جشن قهرمانی پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی – نیمار برای خوش گذرانی در کافه ای در شهر موناکو قید شرکت در جشن قهرمانی پی اس جی را زد. 

به گزارش فوتبالی، غیبت نیمار در مراسم قهرمانی پای سن ژرمن به چشم می‌آمد. به نقل از Express  نیمار برزیلی درخشش ورزشگاه پارک د پرنس را با کافه مونت کارلو در شهر موناکو عوض کرد.

این ستاره برزیلی هم تیمی های خودش را در حال جشن قهرمانی لیگ 1 فرانسه تنها گذاشت تا از بازی اش در کافه لذت ببرد. این یک بازی ساده نبود و افراد مشهور زیادی در کنار افراد رسانه F1  فرانسه در آن شرکت داشتند. حین انجام این بازی نیمار به دلیل غیبتش در جشن قهرمانی تیمش مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

در شهر پاریس هم تیمی های نیمار پس از بازی ای نزدیک که با نتیجه 1-1 مقابل استراسبورگ به پایان رسید و قهرمانی دیگری را در لیگ فرانسه جشن گرفتند. گل مهم مسی تیم پاریسی را پیش انداخته بود که در نهایت با گل استراسبورگ در دقایق پایانی بازی به تساوی کشیده شد. حتی با وجود برد 3-0 تیم لانس پاری سن ژرمن با همین تک امتیاز قهرمانی خود را یک بازی قبل از پایان فصل مسجل کرد. در پایان بازی مسی، کیلیان امباپه و جانلوئیجی دوناروما به پایکوبی پرداختند اما اثری از نیمار مصدوم نبود. بازیکنانی مثل اشرف حکیمی، مارکینیوش و کیمپمبه با وجود این‌که در ترکیب تیم نبودند همبستگی خود با تیمشان را با حضور بر روی سکو ها نشان دادند اما نیمار که در هفته های اخیر با طرفداران پی اس جی تنش های زیادی داشته راه دیگری را پیش گرفت و ترجیح داد تا در جای دیگری خوش بگذراند. باید دید قصه نیمار و پاری سن ژرمن به کجا می‌رسد.

2102