چراغ سبز محبی به استقلال: دوست دارم بمانم

چراغ سبز محبی به استقلال: دوست دارم بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که هنوز تکلیف محمد محبی و مهدی قایدی برای فصل آینده مشخص نیست، استقلالی‌ها امیدوارند که بتوانند هر دو بازیکن را در تیم ریکاردو ساپینتو حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، دو روز قبل بود که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گویی به هواداران تیمش قول داد که هر دو مهره هجومی تیمش را حفظ خواهد کرد.

اگرچه ماندن مهدی قایدی در استقلال دست خودش نیست و شباب الاهلی امارات باید درباره این بازیکن – که به صورت  قرضی در استقلال حضور دارد – تصمیم بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ماجرای محبی متفاوت باشد و بعید است باشگاه سانتاکلارای پرتغال مشکلی با ادامه حضور این بازیکن در استقلال داشته باشد. البته که قطعا باید توافق مالی بین دو باشگاه صورت بگیرد.

در چنین شرایطی، محمد محبی هم در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های امروز داشته، به مدیران استقلال چراغ سبز نشان داده و گفته است:  دوست دارم همچنان در خدمت استقلال باشم و به کار با این تیم ادامه بدهم اما تکلیفم بعد از فینال جام حذفی مشخص می‌شود. 

حالا باید منتظر ماند و دید که مدیران استقلال و سانتاکلارا درباره ادامه همکاری آبی‌ها با محمد محبی، با یکدیگر به توافق خواهند رسید یا نه.

1984