آرزوی موفقیت آنچلوتی برای سویا در فینال لیگ اروپا

آرزوی موفقیت آنچلوتی برای سویا در فینال لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید برای خوزه لوییس مندیلیبار سرمربی سویا در فینال لیگ اروپا آرزوی موفقیت کرد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از چهارچوب هفته سی و هفتم لالیگا، تیم‌های سویا و رئال مادرید در استادیوم رومن سانچزپیزخوان مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت لوس بلانکوس با دو گل رودریگو با نتیجه 2-1 از سد سویا گذشت و با 77 امتیاز، جایگاه دومی‌اش را در لالیگا تثبیت کرد. 

رئال مادرید دلش به فینال کوپا دل ری خوش است و آنچلوتی بی صبرانه منتظر بازی با اوساسوناست، اما سویا در فینال لیگ اروپا به مصاف رم با هدایت ژوزه مورینیو خواهد رفت. آنچلوتی پس از پیروزی مقابل سویا گفت: "برای مندیلیبار بهترین‌ها را در فینال لیگ اروپا آرزومندم. البته اوضاع برای من کمی پیچیده است، چون من در دهه 70، کاپیتان رم بودم. همچنین کمی هم طرفدار رم هستم، اما می خواهم بهترین تیم قهرمان لیگ اروپا شود. مورینیو یک دوست واقعی برای من است و قلب من، ارتباط نزدیک تری با رم نسبت به سویا دارد، اما واقعاً احترام خاصی برای سویا و مندیلیبار قائل هستم."

سویا بدون شک بهترین تیم تاریخ رقابت‌های لیگ اروپاست و کاملاً بر روی این تورنمنت سلطه دارد. آن‌ها با 6 قهرمانی در این تورنمنت رکورددار هستند و ژوزه مورینیو می داند که واقعاً کار سختی در مقابل این تیم دارد.

4416