چلسی به دنبال ستاره برزیلی رئال مادرید؛ پیشنهاد بازوبند کاپیتانی بارسلونا به مسی

چلسی به دنبال ستاره برزیلی رئال مادرید؛ پیشنهاد بازوبند کاپیتانی بارسلونا به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در ادامه هزینه های هنگفتی که انجام داده در تلاش است را وینیسیوس جونیور را به لندن بکشاند.

به گزارش فوتبالی، باهم مهم ترین اخبار نقل و انتقالاتی یکشنبه 7 ام خرداد ماه را مرور می‌کنیم :

چلسی درحال آماده سازی پیشنهادی بالغ بر 150 میلیون یورو برای جذب وینگر برزیلی رئال مادرید یعنی وینیسیوس برزیلی است. منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن نیز به این ستاره برزیلی علاقه مند هستند. (El Nacional)

.

بارسلونا آماده است تا در صورت بازگشت مسی بازوبند کاپیتانی را دوباره به او برگرداند. (Mundo Deportivo) 

منچستر یونایتد نمی‌خواهد تا مبلغ درخواستی چلسی برای میسون مونت که 55 میلیون پوند است را بپردازد. (The Independent)

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد اعلام کرده که هم او و هم مارکوس رشفورد علاقه مند به تمدید قرارداد این ستاره انگلیسی هستند. قرارداد فعلی او در فصل 2023/24 به پایان می‌رسد. 

لیورپول به تکمیل قرارداد الکسیس مک آلیستر هافبک تیم برایتون نزدیک است. این ستاره آرژانتینی حدود 150 هزار پوند در هفته حقوق خواهد گرفت. (Football Insider)

.

رئال مادرید به بایرن مونیخ و چند تیم دیگر برای جذب کولو موآنی مهاجم آینتراخت فرانکفورت پیوسته است اما انجام این معامله به دلیل قیمت بالا دشوار بنظر می‌رسد. (Santi Aouna)

.

منچستر  سیتی ممکن است به دنبال جایگزین گوندوغان برود کسی که هنوز قرارداد جدیدی با سیتیزن ها به امضا نرسانده است و ممکن است فابیان رویز می‌تواند جانشین این هافبک ترک تبار شود. (Fichajes)

آرسنال از جا دادن بند آزاد سازی در قراداد بوکایو ساکا خودداری کرد و در عوض قراردادی کوتاه تر از چیزی که انتظار می‌رفت با او به امضا رساندند. (Mail on Sunday)

2102