نیمار جدید در راه آرسنال؟

نیمار جدید در راه آرسنال؟

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال به جذب پدرینیو بازیکن برزیلی با استعداد تیم کورینتیانس نزدیک است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در صدد جذب یک الماس دیگر و اضافه کردن آن به ترکیب متشکل از بازیکنان با استعداد خود است. این بازیکن 17 ساله که به اسم پدرو نیز شناخته می‌شود نمایشی استثنایی از خود به نمایش گذاشته ناگهان از ترکیب این تیم برزیلی کنار رفته که پیش بینی ها را به سمت انجام انتقالی به یک تیم بزرگ کشانده است.

پدرو قرار بود که امسال در جام جهانی زیر 20 سال حضور یابد اما کورینتیانس به او اجازه حضور در این مسابقات را نداد که آتش شایعات انتقال او را بیشتر شعله ور ساخت. نمایش خوب و متداوم او در زمین بازی و سپس غیبت ناگهانی او در ترکیب این تیم کنجکاوی خیلی ها را در برزیل راجع به اتفاقی که در پشت صحنه در حال انجام است  برانگیخته است.

اگر این انتقال به سرانجام برسد آرسنال می‌تواند در مسیر کشف بازیکنان با استعداد مانند اتفاقی که برای مارتینلی افتاد، یک استعداد جوان دیگر را از یک گوشه دیگر دنیا جذب کند. اضافه شدن پدرینیو به ترکیب آرسنال که در حال حاضر هم مملو از استعداد های جوان است می‌تواند این تیم را حتی از قبل هم جذاب تر کند. هرچند انجام این انتقال طبق گفته ها تا پایان سال و در پنجره زمستانی ژانویه محتمل تر از همین تابستان است.

2102