صحبت‌های سرمربی دورتموند بعد از توقف مقابل ماینتس و از دست دادن بوندس‌لیگا

صحبت‌های سرمربی دورتموند بعد از توقف مقابل ماینتس و از دست دادن بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ادین ترزیچ سرمربی دورتموند درباره بازی مقابل ماینتس و از دست دادن قهرمانی بوندس لیگا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه ششم خرداد ماه، روز تلخی برای دورتموند و هواداران این تیم بود. در حالی که سرنوشت قهرمانی در دست زنبورها بود، آن‌ها مقابل ماینتس با نتیجه دو بر دو متوقف شدند تا بایرن مونیخ با پیروزی دو بر یک کلن، برای یازدهمین بار قهرمان بوندس لیگا شوند. 

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند پس از پایان بازی گفت: "اولین چیزی که می خواهم بگویم، تبریک به بایرن مونیخ است. تیمی که صدرنشین بوندس لیگا می شود، قطعا شایسته این عنوان بوده. دیدید که بازیکنان بعد از دو گل عقب افتادن، چه قدر تلاش کردند و تا آخر جنگیدند. ما واقعا متحد بودیم. اگر پنالتی از دست نمی رفت، یا VAR گل ما را به خاطر آفساید رد نمی کرد، یا زودتر گل مساوی را به ثمر می رساندیم، می توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم."

"احساس بسیار خالی و پوچی داریم. واقعا ناعادلانه است. مشاهده کردید که چگونه در 10 ماه گذشته تلاش کردیم. ما خیلی ناراحتیم که این موقعیت طلایی را از دست دادیم. فقط یک گل تا قهرمانی بوندس لیگا فاصله داشتیم و البته اگر کلن مساوی می کرد و یک گل دیگر به ثمر می رساند، باز هم ما قهرمان بودیم."

4416