طارمی جام داد، طلا گرفت!

طارمی جام داد، طلا گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی برای دومین بار آقای گل لیگای پرتغال شد.

به گزارش فوتبالی، هفته قبل بود که مهدی طارمی در شبی استثنایی 4 گل برابر ویتوریا گیمارش زد و باجهشی قابل توجه به صدر جدول گلزنان رفت. طارمی به هفته‌ها آقای گلی گونزالو راموس مهاجم بنفیکا پایان داد و با گلزنی در هفته پایانی، کفش طلای خود را قطعی کرد.

او در بازی پایانی هم برای پورتو از ابتدا مقابل ویتوریا گیمارش به میدان رفت. در حالی که ویتوریا گیمارش در دقیقه دوم ده نفره شده بود، لژیونر ایرانی موفق شد دروازه این تیم را خیلی زود باز کند. پپه هم‌تیمی طارمی از سمت چپ حرکت تک نفره و استارت 80 متری خود را به محوطه حریف رساند و با پاس کات‌بک، طارمی را صاحب توپ کرد تا به‌راحتی دروازه را باز کند.

طارمی با گلزنی در این مسابقه به مجموع 22 گل رسید و با فاصله سه گله از راموس، کفش طلای لیگای پرتغال را از آن خود کرد. او دو فصل پیش هم زمانی که پیراهن ریوه‌آ را به تن می‌کرد، آقای گلی را مشترکاً به دست آورده بود اما حالا به‌تنهایی صاحب این عنوان شد. 

جالب اینکه طارمی در شرایطی موفق شد خود را به بالای جدول گلزنان پرتغال برساند که پیش از هفته بیست‌وششم، فقط 13 گل زده بود اما به یکباره موتور گلزنی مهاجم بوشهری روشن شد و در 9 هفته، 9 بار برای اژدهای بندر پورتو گلزنی کرد.

درخشش طارمی در فوتبال اروپا همچنان ادامه‌دار است و به نظر سن برای او واقعاً فقط یک عدد است. این روزها اخباری درباره پیشنهاد سنگین الهلالی‌ها برای جذب ملی‌پوش 30 ساله ایرانی هم شنیده می‌شود و شاید این آقای گلی، به قیمت او افزوده باشد.

2509