با توقف یاران رونالدو؛ الاتحاد قهرمان لیگ عربستان شد

با توقف یاران رونالدو؛ الاتحاد قهرمان لیگ عربستان شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الاتفاق و النصر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، النصر که در رقابت با الاتحاد بر سر قهرمانی در رقابت های لیگ عربستان بود و صدر جدول را از دست داده بود، با این مساوی به طور کامل قهرمانی را از دست داد و الاتحاد عربستان قهرمان این فصل از رقابت های لیگ عربستان شد. الاتحاد عربستان بازی خود مقابل الفیحا را با نتیجه سه بر صفر برد و یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ عربستان، قهرمانی خود را قطعی کرد.

در بازی النصر مقابل الاتفاق، گل اول بازی را الاتفاقی ها در دقیقه 43 توسط نیاکاته به ثمر رساندند. گل مساوی النصر هم توسط لوییز گوستاوو در دقیقه 56 زده شد. النصر در اولین نیم فصلی که رونالدو را در اختیار داشت، در هیچ جامی به موفقیت نرسید و به نظر می رسد که رونالدو نتوانسته است آن طور که باید و شاید در موفقیت النصر تاثیر گذار باشد. در هر صورت باید دید که اوضاع برای النصر در فصل آینده به چه شکل پیش خواهد رفت. سرمایه گذاری النصر روی رونالدو که سالانه 200 میلیون یورو به او دستمزد می دهد فعلا بی فایده بوده است.

1470