فوری/ اخراج کان و صالیحمیدزیچ از مدیریت بایرن تنها یک ساعت پس از قهرمانی در بوندسلیگا

فوری/ اخراج کان و صالیحمیدزیچ از مدیریت بایرن تنها یک ساعت پس از قهرمانی در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - دوران اولیور کان مدیر ارشد و حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی در بایرن مونیخ به پایان رسید و جالب این است که این اتفاق، تنها دقایقی پس از قهرمانی دراماتیک بایرن در بوندس لیگا رخ داد. 

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه از ساعت 17 به وقت تهران، هفته آخر بوندس لیگا برگزار شد که در آن دورتموند میزبان ماینتس بود و بایرن مونیخ مهمان کلن. زنبورها 2 امتیاز از حریف باواریایی خود بیشتر داشتند و کاملاً سرنوشت قهرمانی در دستان آنان بود، اما در نیمه اول دو گل غیرمنتظره از ماینتس خوردند و بایرن نیز یک گل از کلن جلو افتاد تا همه چیز عجیب و غریب شود. در نیمه دوم دورتموند یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و کلن نیز موفق شد تا از روی نقطه پنالتی، گل تساوی را به ثمر برساند و حالا دورتموند قهرمان بوندس لیگا بود، اما گل دقیقه 89 جمال موسیالا باعث شد تا بایرن با نتیجه 2-1 کلن را شکست دهد و البته دورتموند نیز در دقیقه 95 گل مساوی را زد، اما به خاطر تفاضل کمتر، بایرن مونیخ دوباره قهرمان بوندس لیگا شد. 

به نقل از یورو اسپورت، کیکر و بیلد، بعد از بالا بردن جام قهرمانی توسط مردان باواریا، حسن صالیحمیدزیچ و اولیور کان، شغل خود را در بایرن مونیخ از دست دادند و حالا گفته می شود که کریستین دریزن قرار است جانشین کان شود. 

بایرن در این فصل تصمیمات عجیب زیادی گرفته است که می توان به اخراج ناگلزمان نیز اشاره کرد، اما باید دید که واکنش هواداران بایرن به اخراج ناگهانی دو مدیر خود چیست.

4416