بازیکنی که شاید هرگز توسط هواداران دورتموند بخشیده نشود

بازیکنی که شاید هرگز توسط هواداران دورتموند بخشیده نشود

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی با از دست دادن پنالتی در بازی دورتموند و ماینس شاید سرنوشت قهرمانی لیگ آلمان در فصل 23-2022 را تغییر داده باشد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند به پیروزی خانگی مقابل ماینس نیاز داشت تا به روند یک دهه متوالی قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا خاتمه ببخشد. آنها گلی زودهنگام دریافت کردند اما روی یک ضربه پنالتی این فرصت را داشتند تا به بازی برگردند. همه چیز مهیا بود که دورتموند بازگشتی شیرین داشته باشد اما سباستین هالر مهاجم ساحل عاجی از روی نقطه پنالتی فرصت گلزنی را خراب کرد. اگر دورتموند در نیمه دوم نتواند کامبک بزند و جام را از دست بدهد، شاید هواداران دورتموند هرگز هالر را به خاطر این اشتباه بزرگ نبخشند.

هالر به عنوان جایگزین هالند از آژاکس راهی دورتموند شد. این بازیکن به علت ابتلا به سرطان هشت ماه از میادین دور بود اما در زمستان به ترکیب تیم آلمانی برگشت و در 19 بازی بوندسلیگایی 9 گل زد و پنج پاس گل داد.

دورتموند پس از اشتباه هالر، گل دوم را دریافت کرد و حالا در نیمه دوم به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد تا قهرمان شود. آنها بیش از همیشه به قهرمانی لیگ آلمان نزدیک هستند و به همین خاطر است که این صحنه می تواند به یکی از دردناک ترین لحظات عمر سباستین هالر تبدیل شود.

4125