تمجید هالند از کاپیتان آرسنال

تمجید هالند از کاپیتان آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از نظر ورزشی نویسان، به تمجید از مارتین اودگارد کاپیتان آرسنال و هم وطنش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در اولین فصلش در لیگ برتر انگلیس عملکرد خارق العاده‌ای داشته است. وی در هفته های اخیر رکورد آلن شیرر و اندی کول با 35 گل را شکست و به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس در یک فصل تبدیل شد. این بازیکن در 51 بازی فصل خود 52 گل زده و همچنان می تواند رکوردش را ارتقا بدهد.

هالند بعد از برنده شدن جایزه بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل، از طرف ورزشی نویسان انگلیسی نیز جایزه بهترین بازیکن سال را تصاحب کرد، اما در مصاحبه‌ای با ویلیام هیل به تمجید از مارتین اودگارد پرداخت و گفت: "اگر قرار بود یک بازیکن دیگر را به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی کنم، انتخابم، دوست نروژی‌ام مارتین اودگارد بود که واقعاً فصل خوبی را پشت سر گذاشت. البته چندتا از هم تیمی‌های دیگرم نیز بودند که می توانستند به راحتی برنده این جایزه شوند، چون منچسترسیتی واقعا فصل خوبی را پشت سر گذاشت. اگر تمامی بازی‌های ما را نگاه کرده باشید، می بینید که رودری واقعاً فصل بسیار خوبی را سپری کرده و یکی از ستون‌های تیم است."

4416