تاریخ‌سازی هالند با کسب جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ انگلیس

تاریخ‌سازی هالند با کسب جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی پس از کسب جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ انگلیس، تاریخ سازی کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در اولین فصلش در فوتبال انگلیس عملکرد فوق العاده ای داشته است. وی در هفته های اخیر رکورد آلن شیرر با 35 گل را شکست و به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس در یک فصل تبدیل شد. این بازیکن در 51 بازی فصل خود 52 گل زده و همچنان می تواند رکوردش را ارتقا بدهد.

هالند حالا در آستانه ثبت رکوردی دیگر قرار دارد. در حقیقت این بازیکن که جایزه بهترین بازیکن سال را از نگاه ورزشی نویسان انگلیسی کسب کرده بود، حالا جایزه ای جدید را به دست آورده است.

هالند به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که جایزه بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان لیگ انگلیس را در یک فصل دریافت می کند. بازیکنان دیگری نظیر اسون بوتمن، کایسدو، ایساک، مک آلیستر، مارتینلی، اودگارد و ساکا نامزدهای جایزه بهترین بازیکن جوان بودند که در نهایت هالند این جایزه را برد.در دو سال اخیر فیل فودن جایزه بهترین بازیکن جوان را برده بود که حالا هم تیمی او یعنی هالند به این جایزه رسیده است.

جایزه بهترین بازیکن جوان را بازیکنانی می توانند به دست بیاورند که در شروع فصل 23 سال یا کمتر داشته باشند و هالند هنوز 23 ساله نشده است و بر اساس قوانین کنونی حتی سال آینده هم شانس کسب جایزه را خواهد داشت.

4125