آرسنال به دنبال جذب مهاجم سابق بارسلونا

آرسنال به دنبال جذب مهاجم سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در نظر دارد که مهاجمی را بخرد که زمانی به خریدی شکست خورده برای بارسلونا تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی، َآرتتا در تلاش است تا ترکیب تیمش را در پست وینگر تقویت کند. در حقیقت آرسنال در زمستان گذشته برای خرید میخایلو مودریک تلاش کرد که در نهایت تلاش آنها ناموفق بود و این مهاجم اوکراینی با 89 میلیون پوند راهی چلسی شد. در آن زمان مبلغ ثابت پیشنهادی آرسنال و چلسی یکسان بود اما پاداش های در نظر گرفته شده از جانب چلسی، واقع گرایانه تر بود و به همین خاطر تیم اوکراینی تصمیم گرفت که تیم آبی پوش را به توپچی ها ترجیح بدهد.

آرسنال بعد از آن به سراغ خرید لئاندرو تروسارد از برایتون رفت که بازیکن بلژیکی با هشت پاس گل در 19 بازی در لیگ انگلیس عملکرد خوبی داشت. تیم میکل آرتتا نگاه ویژه ای به نفوذ از جناحین دارد که در این فصل بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در این  مورد نقش مهمی داشتند. از سویی آرسنالی ها در نظر دارند که قرارداد ریس نلسون را هم برای چهار سال تمدید کنند. این بازیکن هم توان حضور در هر دو جناح خط حمله را دارد.

آرسنال حالا به تقویت ترکیبش در پست وینگر فکر می کند که گرامه بایلی خبرنگار انگلیسی گزارش داده است که آنها نگاه خود را به سوی مالکوم مهاجم برزیلی زنیت سن پترزبورگ جلب کرده اند. این مهاجم 26 ساله در این فصل با 23 گل در 27 بازی در لیگ روسیه نمایش خوبی از خود ارائه داده است و علاوه بر آرسنال به نظر می رسد که سایر غول های فوتبال اروپا نظیر منچسترسیتی و نیوکاسل نیز به خرید او فکر می کنند.

4125