انتخاب جالب هالند از میان پای راست رونالدو و پای چپ مسی

انتخاب جالب هالند از میان پای راست رونالدو و پای چپ مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی می گوید که ترجیح می دهد پاس راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند فصل بسیار موفقی را در منچسترسیتی پشت سر گذاشته و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است. این ماشین گلزنی، 52 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان در همه رقابت‌ها شده و بدون شک جزو بهترین بازیکنان حال حاضر دنیاست. 

به نقل از سایت گل، از هالند یک سوال جالب پرسیده شد و سوال نیز این بود که دوست دارد پای چپ مسی را داشته باشد یا پای راست رونالدو که ستاره سابق بروسیا دورتموند در جواب گفت: "واقعا سوال سختی است. اما از آنجایی که چپ پا هستم، انتخابم، پای راست رونالدو است."

البته این ستاره 22 ساله که ساعاتی پیش به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل 2022-23 انگلیس انتخاب شد، زیاد بیراه هم نمی گوید. او واقعا پای چپ خوبی دارد و توانسته 36 گل در 35 بازی این فصل لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. او هنوز فرصت بهتر کردن رکوردش را نیز دارد. هالند با سیتی پس از فتح لیگ برتر انگلیس، 2 فینال مهم دیگر پیش رو دارند. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر خواهند رفت و در جام حذفی با منچستریونایتد بازی دارند.

4416