صحبت‌های اسطوره منچستریونایتد در مورد جدایی غیرمنتظره از آیندهوون

صحبت‌های اسطوره منچستریونایتد در مورد جدایی غیرمنتظره از آیندهوون

پایگاه خبری فوتبالی - رود فن نیستلروی اسطوره منچستریونایتد سکوت خود را در مورد جدایی از آیندهوون در فاصله یک هفته به پایان لیگ هلند شکست.

به گزارش فوتبالی، نیستلروی این فرصت را داشت تا به همراه آیندهوون سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و بعد از این بازی از تیم جدا شود اما این مربی 46 ساله به علت اختلاف با مدیران تیم هلندی به شکلی غیرمنتظره جدا شد. 

مهاجم سابق منچستریونایتد دوران مربیگری خود را یک دهه پیش در آکادمی آیندهوون آغاز کرد و در مارس 2022 به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد. نیستلروی در اولین فصلش توانست فاتح جام حذفی و سوپرجام هلند شود و تیمش با کسب یک امتیاز در هفته پایانی می تواند نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. البته آنها هنوز ده امتیاز تا فاینورد صدرنشین فاصله دارند.

نیستلروی در پیامی اینستاگرامی بالاخره سکوت خود را در مورد جدایی از آیندهوون شکست و نوشت:"ده سال در پی اس وی، عجب مسیر خارق العاده ای. به من اجازه داده شد تا به بازیکنان جوان کمک کنم و با بازیکنان فوق العاده ای در آکادمی کار کردم  تا به تیم بزرگسالان آیندهوون یا تیم های دیگر برسم. بازیکنان پرشماری را می شناسم که با افتخار بازی آنها را تماشا کردم. در پنج سال به عنوان مربی دستیار و تمرین دهنده مهاجمان تجربه اندوزی کردم و مدارک مربیگری را دریافت کردم. سه سال سرمربی تیم زیر 19 سال و یک سال سرمربی تیم رزروهای آیندهوون بودم.  در نهایت نیز سرمربی تیم بزرگسالان آیندهوون شدم. در این باشگاه بزرگ با هواداران فوق العاده اش جامها را کسب کردم. از حمایت بی چون و چرای شما از خودم تشکر می کنم. آیندهوون همیشه در قلب من خواهد بود و همیشه باشگاه و تیم را حمایت خواهم کرد."

نیستلروی در 51 بازی خود در آیندهوون 33 پیروزی و فقط هشت شکست داشت و تیمش در این مدت 126 گل زد.

4125