ستاره فراموش شده منچسترسیتی قصد رفتن ندارد

ستاره فراموش شده منچسترسیتی قصد رفتن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کالوین فیلیپس هافبک فراموش شده منچسترسیتی ادعا کرد که می خواهد در همین باشگاه به فوتبالش ادامه دهد و فصل اول فاجعه بارش را فراموش کند. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، کالوین فیلیپس ستاره فصل گذشته لیدز یونایتد با رقم 45 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست، اما در این فصل فقط 20 بار توانست برای تیم پپ گواردیولا به میدان برود و مجموعاً 503 دقیقه بازی کرد. با اینکه بسیاری از کارشناسان فکر می کردند که فیلیپس آینده درخشانی در انتظارش است، اما فصل اول حضورش در سیتی، واقعا کابوس بود. 

به نقل از سایت گل، علیرغم انتقاداتی که به فیلیپس در این فصل وارد شده، اما این هافبک 27 ساله اصلاً قصد خروج از اتحاد را ندارد و می خواهد جام‌های بیشتری با منچسترسیتی برنده شود. فیلیپس به BBC گفت: "من به سیتی آمدم تا عناوین و جام های زیادی فتح کنم و البته فوتبال بازی کنم. در این فصل نتوانستم به اندازه کافی در زمین حضور داشته باشم. در پیش فصل بعدی، سعی خواهم کرد تا با آمادگی کامل به تمرینات بازگردم و امیدوارم بتوانم همچون بازیکنانی مثل رودری و گوندوغان برای سیتی شوم. آن‌ها بازیکنان باکیفیت و بسیار مهمی برای ما هستند."

4416