سپاهان ۳ بازیکن خارجی استخدام می کند

سپاهان ۳ بازیکن خارجی استخدام می کند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم هندبال سپاهان اصفهان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا برای حضور در این رویداد سه بازیکن خارجی استخدام می کند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش مردان پس از ۱۹ سال قرار است به میزبانی ایران در شهر اصفهان برگزار شود. دو تیم هندبال سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته و فصل جاری لیگ برتر هندبال نماینده ایران در این رویداد خواهند بود.

تیم سپاهان اصفهان که میزبان این رویداد می‌باشد قصد دارد برای حضور موفق در این مسابقات از سه بازیکن کمکی خارجی بهره بگیرد.

بنابر تایید قشقایی مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان، این سه بازیکن خارجی از کشورهای مونته نگرو و اسلوونی بوده و در سه پست پاسور، خط زن و بغل چپ به ترکیب تیم سپاهان اضافه خواهند شد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در گروه A با تیم‌های باشگاه هند (هند)، باشگاه عمان کلاب (عمان)، کزما اس سی (کویت)، الریان (قطر) هم گروه می‌باشد و در اولین گام هم با نماینده قطر روبرو خواهد شد.

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در گروه دوم با تیم‌های الکویت (کویت)، الدحیل (قطر)، النجمه (بحرین)، باشگاه جوانان (چین)، باشگاه تاشکند (ازبکستان) مسابقه خواهد داد.

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا از ۱۱ خرداد لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در سوپور کلاب هندبال باشگاه‌های جهان به میزبانی عربستان را کسب خواهد کرد.

2636