علیرغم مصاحبه احسانی، کارخانه ذوب‌آهن تارتار را نمی‌خواهد

علیرغم مصاحبه احسانی، کارخانه ذوب‌آهن تارتار را نمی‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران ذوب‌آهن صبح امروز را با مصاحبه مدیرعامل باشگاهشان آغاز کردند که تارتار را تنها گزینه آن‌ها برای فصل بعد نامیده بود.

به گزارش فوتبالی، ذوب‌آهن لیگ بیست‌ودوم را هم مانند فصل‌های اخیر، در میانه جدول طی کرد و در نهایت هم جایگاهی بهتر از نهمی به دست نیاورد. شاگردان مهدی تارتار نمایشی کاملا معمولی داشتند که رضایت هواداران این باشگاه اصفهانی را جلب نکرد.

از آنجا که قرارداد تارتار با ذوب‌آهن به پایان رسیده، خبرهایی شنیده شد که این باشگاه قصد ادامه همکاری با او را ندارد و به گزینه‌های جدیدی مثل قاسم حدادی‌فر، فراز کمالوند و وحید هاشمیان برای فصل بعد فکر کرده است.

 موضوعی که در فضای مجازی هم استقبال ذوبی‌ها را به همراه داشت. صبح امروز اما علیرضا احسانی مدیرعامل ذوب‌آهن در گفت‌وگویی اعلام کرد که تارتار در حال حاضر تنها گزینه آن‌ها برای سرمربیگری در فصل آتی است و نام‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود صحت ندارد. 

احسانی در این خصوص گفته است: "در حال حاضر به غیر از مهدی تارتار گزینه‌ای دیگری برای هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود ندارد و ابتدا باید براساس استراتژی کارخانه و باشگاه موضوعات را تدوین کنیم تا در هیئت ‌مدیره بتوانیم به جمع‌بندی نهایی برسیم. درحال حاضر و با وجود اتمام قرارداد کادر فنی، هنوز هم مهدی تارتار سرمربی تیم شناخته می‌شود و با وجود اینکه روزهای گذشته درباره پایان کار این مربی صحبت شده است، این موضوع صحت ندارد."

با این حال آنطور که منابع موثق در باشگاه ذوب‌آهن می‌گویند، مدیران کارخانه ذوب‌آهن نظر مثبتی روی ماندن مهدی تارتار ندارند و حتی بابت صحبت‌های امروز احسانی به او گلایه کرده‌اند.

کارخانه ذوب‌آهن و شستا که سهام بالایی از این شرکت را در اختیار دارد، همواره نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه داشته‌اند.

خود احسانی هم در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نقش رئیس کارخانه در انتخاب سرمربی اشاره کرده و توضیح داده: " نظر رئیس کارخانه هم لحاظ می‌شود؛ او یک مدیر ورزشی و فوتبالی است و باید نظرات کوهی هم در نظر گرفته شود."

به نظر‌ می‌رسد باشگاه ذوب‌آهن و مدیرعاملش درباره ماندن یا رفتن تارتار تصمیم‌گیرنده نباشند. البته تارتار هم عادت به ماندن طولانی‌مدت در تیمی ندارد و شاید خودش هم چندان به ادامه همکاری با گاندوهای اصفهانی تمایل نداشته باشد.

به هر حال باید منتظر جلسه هیئت مدیره ذوب‌آهن در روزهای آینده ماند و دید بالاخره چه کسی روی نیمکت فولادشهر تکیه می‌زند؟

2509