حمایت سرمربی پاریسن ژرمن از مسی

حمایت سرمربی پاریسن ژرمن از مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به حمایت از لیونل مسی ستاره آرژانتینی پرداخت و اذعان کرد که مردم بیش از حد از وی توقع دارند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در فصل 2022/23 آمار بسیار خوب 20 گل و 20 پاس گل را در تمامی رقابت‌های ثبت رسانده و به نظر می رسد که بهترین فصلش را در پارک دو پرنس تجربه کرده باشد. اما با این حال همیشه عملکردش زیر سوال رفته و حتی هواداران اولترای پاریسن ژرمن چندین بار او را هو کردند و اصلاً دل خوشی از دست برنده 7 توپ طلا ندارند. سفر مسی به عربستان نیز باعث خشمگین تر شدن هواداران پاریس شد. 

به نقل از سایت گل، حالا پیش از دیدار پاریسن ژرمن مقابل استراسبورگ، گالتیه در کنفرانس خبری پیش از بازی به حمایت از مسی پرداخت، اما همچنین اذعان کرد که انتظارات بالایی از بازیکنی همچون مسی دارد. او در این باره گفت: "لئو در طول فصل فوق العاده عمل کرده و در تمرینات نیز همیشه شاداب بوده است. لئو خود فوتبال است. من هر روز او را در تمرینات می بینم. در این فصل، آمار فوق العاده‌ای به ثبت رسانده و خیلی بهتر از فصل قبل بوده. فکر می کنم لئو فصل خوبی با پاریسن ژرمن داشته، اما مردم و حتی من انتظارات بالایی از او داریم."

4416