زن 22 ساله‌ای که به کابوس رختکن چلسی تبدیل شد

زن 22 ساله‌ای که به کابوس رختکن چلسی تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - برگزاری یک مهمانی در خانه بن چیلول باعث شد تا یک زن به کابوس میسون مونت، بیلی گیلمور و خود این بازیکن تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، گیلمور محصول اکادمی چلسی است که در حال حاضر در برایتون توپ می زند اما رابطه خوبی با هم تیمی هایش دارد. در حقیقت این سه زن با مدلی به نام "اورلا اسلوان" مواجه شدند که زندگی آنها را به کل تغییر داد.

این زن 22 ساله به مزاحم تلفنی بازیکنان چلسی تبدیل شد و آنها مجبور شدند که از او به دادگاه به اتهام مزاحمت شکایت کنند. دیلی میل گزارش داده است که این زن به هیچ وجه نمی خواست دست از سر مونت و گیلمور بردارد و قصد اخاذی و کلاهبرداری را داشت و حالا ممکن است که به خاطر جرم های خود روانه زندان شود.

مونت به مدت شش ماه با این زن در ارتباط بوده است اما در نهایت تصمیم می گیرد که به رابطه خاتمه بدهد. اما این زن با 21 شماره تلفن مختلف به هافبک چلسی پیام داده و هر بار که شماره اش توسط مونت بلاک می شده، شماره جدیدی را مورد استفاده قرار می داده است!

اسلوان که لقب "دختر شیطان" را توسط رسانه های انگلیس کسب کرده، در یکی از پیام هایش به مونت گفته است:"باید عذرخواهی من را بپذیری و من را ببخشی یا این که شخصیتی به نام "دختر شیطان" را آنبلاک کنی. بدین ترتیب یه من اجازه می دهی تا عذرخواهی کنم و رفتارم را تصحیح کنم!"

مزاحمت های این زن برای گیلمور و مونت باعث شد تا باشگاه های چلسی و برایتون نیز دست به کار شوند و از مقامات امنیتی خود خواستند تا مراقب باشند تا این زن وارد زمین تمرین آنها نشود و آبروریزی نکند. 

حالا اورلا اسلوان در دادگاه به سه جرم اعتراف کرده است: مزاحمت بدون خشونت علیه چیل ول و مزاحمت برای مونت و گیلمور. این زن ممکن است که به خاطر جرم هایش روانه زندان شود.

4125