جنگ پرسپولیس و سپاهان بر سر این دو بازیکن

جنگ پرسپولیس و سپاهان بر سر این دو بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- یک لژیونر و یک مدافع جوان به اهداف مهم نقل و انتقالاتی دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان در تابستان تبدیل شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات لیگ‌برتر در دوره بیست و دوم در حالی با قهرمانی قرمزهای پایتخت به پایان رسید که این تیم از هم اکنون برنامه ویژه‌ای برای ورود به نقل و انتقالات تابستانی جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود و همچنین حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

از سوی دیگر سپاهانی‌ها نیز که فصل گذشته در رقابت با پرسپولیس نتوانستند به قهرمانی برسند قطعا این فصل با تفکرات ژوزه مورایس به دنبال جبران خواهند بود. مورایس پیش از ترک ایران در جلسه‌ای با مدیران سپاهان لیست بازیکنان مدنظر خود را جهت حضوری پر قدرت در نقل و انتقالات تابستانی به محمدرضا ساکت تحویل داد تا او پیش از آغاز اردوی پیش فصل این تیم نسبت به جذب بازیکنان مدنظر اقدامات لازم را انجام دهد.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است یحیی گل‌محمدی و ژوزه مورایس 2 بازیکن مشترک در لیست نقل و انتقالاتی خود دارند که به نظر می‌رسد جنگ بر سر جذب این دو بازیکن در روزهای آینده به یکی از سوژه‌های اصلی پنجره تابستانی تبدیل شود.

سامان فلاح مدافع ملی‌پوش تیم پیکان و مهرداد محمدی بازیکن هجومی فصل گذشته السیلیه قطر 2 بازیکنی هستند که پرسپولیس و سپاهان در تلاش هستند که بتوانند در تابستان آنها را به خدمت بگیرند.

فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و استخدام او توسط سپاهانی‌ها یا قرمزهای پایتخت تماما باید با رضایت پیکانی‌ها صورت بگیرد که این مسئله مستلزم پرداخت مبلغی بابت رضایت‌نامه است. مدیران پیکان پیش از این اعلام کرده بودند رضایت‌نامه او را برای تیمی صادر خواهند کرد که بیشترین پرداختی را داشته باشد. 

مهرداد محمدی که فصل گذشته با 9 گل زده یکی از بهترین گلزنان لیگ ستارگان قطر بود با توجه به سقوط السیلیه به دسته پایین‌تر علاقه‌ای به ماندن در این تیم ندارد تا او نیز به یکی از گزینه‌های مشترک پرسپولیس و سپاهان تبدیل شود.

محمدی درباره تصمیمی که فصل آینده برای ادامه فوتبال خود خواهد گرفت گفته است:" فرقی ندارد در ایران یا خارج باشم. من بازیکن آزاد هستم. هیچ پیشنهادی از ایران دریافت نکردم ولی باید ببینم خدا چه می‌خواهد. امسال را دست خدا سپردم تا مثل فصلی که بازیکن ملی نبودم و به پرتغال رفتم، این فصل هم انتقال خوبی داشته باشم."

حالا باید دید کدام یکی از این دو تیم مطرح فوتبال ایران، موفق به جذب این دو بازیکن خواهند شد؟

7655