بازوبند کاپیتانی بارسلونا به مسی می‌رسد؟

بازوبند کاپیتانی بارسلونا به مسی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای اینکه لیونل مسی را به نیوکمپ بازگرداند، حاضر است بازوبند کاپیتانی را به این فوق ستاره آرژانتینی بدهد. 

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی هرروز بیشتر به درهای خروج از پاریسن ژرمن نزدیک می شود و بعد از اتفاقاتی که در ماه گذشته به خاطر سفر ناگهانی این ستاره آرژانتینی به عربستان افتاد، به نظر نمی رسد که مسی آینده‌ای در پارک دو پرنس داشته باشد. حالا برنده هفت توپ طلا دو گزینه برای آینده‌اش پیش رو دارد، گزینه اول بارسلونا و گزینه دوم الهلال عربستان است. خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز در مصاحبه‌های خود به صورت علنی از بازگشت مسی به بلوگرانا استقبال کرده‌اند و البته الهلال نیز پیشنهادات وسوسه کننده‌ای برای مسی فرستاده است. 

به نقل از سایت گل و موندو دپورتیوو، حالا کاتالان‌ها می خواهند برای بازگشت مسی، حتی بازوبند کاپیتانی را به او بدهند. مسی قبل از ترک بارسلونا در سال 2021، کاپیتان این باشگاه بود، اما بعد از خروج مسی، کایپتانی بارسا به سرخیو بوسکتس رسید. 

حالا خروج بوسکتس و جوردی آلبا در تابستان قطعی شده و ژاوی هرناندز راحت تر می تواند بازوبند کاپیتانی بارسلونا را به لیونل مسی واگذار کند. البته اگر چنین انتقالی رخ ندهد، روبرت لواندوفسکی یا رونالد آرائوخو به عنوان کاپیتان‌های جدید انتخاب خواهند شد.

4416