ادعای عجیب درباره بودجه سپاهان در لیگ بیست و دوم!

ادعای عجیب درباره بودجه سپاهان در لیگ بیست و دوم!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مایلی‌کهن ادعای قابل توجهی درباره بودجه سپاهان در فصلی که گذشت، مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مباحثی که بعد از مشخص شدن تکلیف بالای جدول بر سر زبانها افتاد، هزینه سه باشگاه پرسپولیس و سپاهان و استقلال برای لیگ بیست و دوم بود.

محمد مایلی‌کهن که هفته گذشته به خاطر مصاحبه‌هایش درباره ماجرای عجیب و غریب نیمکت تیم امید، روی جلد رسانه‌ها رفته بود، در بخشی از مصاحبه‌ای که با خبرآنلاین داشته، هنگام مقایسه محرم نویدکیا با ژوزه مورایس،  ادعایی قابل تامل را مطرح کرده است. او گفته سپاهان در زمان هدایت محرم نویدکیا بین 80 تا 120 میلیارد تومان هزینه کرده اما در تنها سال حضور ژوزه مورایس این رقم به حدود 500 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است. 

صحبتهای او را بخوانید: بوجه سپاهان در سال اول سرمربیگری محرم نویدکیا، 80 میلیارد بود. سال دوم را شک دارم و بین 120 تا 140 میلیارد بود. امسال 475 میلیارد تومان هزینه کردند.

توضیح فوتبالی: ادعای محمد مایلی‌کهن از آن جهت قابل باور است که اواخر فروردین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از جلسه با نمایندگان مجلس و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از قول سازمان صدا و سیما اعلام کرد یکی از باشگاههای لیگ برتری، از کارخانه‌اش، بین 400 تا 500 میلیارد تومان دریافت کرده است.

باید منتظر ماند و دید باشگاه سپاهان ادعای مایلی‌کهن را تایید خواهد کرد یا نه.

6442