دلیل حرکات موزون عجیب دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی

دلیل حرکات موزون عجیب دروازه‌بان آرژانتین در فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیانو مارتینز دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین اعتراف کرد که بعضی وقت‌ها رفتارش در زمین همانند بچه‌هاست. 

به گزارش فوتبالی، در اواسط فصل 2022/23، تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین با درخشش مارتینز در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، البته بدون شک بازی‌های ذهنی مارتینز در طول فینال باعث شد تا آلبی سلسته به قهرمانی جهان برسد. بعد از اینکه فرانسه دومین پنالتی‌اش را انجام داد، مارتینز در کنار خط عرضی زمین در حال انجام حرکات موزون بود و حالا در آن باره گفت: "مردم از من می‌پرسند که آیا این حرکات را تمرین کرده بودی؟ نه. من هیچ وقت به آن صورت نرقصیده بودم. بله من در زمین بعضی وقت‌ها رفتار بچگانه‌ای دارم و نمی دانم عواقب کارم چیست."

4416